Disco inferno och massa repetitioner

Hej!
Igår kväll var det disco. Av någon anledning blev det så att nästan alla hade klätt ut sig på något sätt. Det fanns fjortisar, 80-tals människor, emosar, hippies med mera. Vi dansade och sjöng tills vi blev alldeles slut. Det var en mycket lyckad kväll!

Dagen har ägnats åt att öva inför helgen. På förmiddagen repade vi trappspelet. Det gick mycket bättre än igår och det verkar faktiskt som att det kan bli något av det tillslut så var bara lugna. Efter lunch cyklade vi in till kyrkan i Vingåker där vi skulle öva inför själva konfirmationsgudstjäntsen och högmässan.

Vi är alla mycket lessna över att lägret snart är slut och att vi ska tvingas åka hem. Vissa har planer på att springa och gömma sig på söndag så att vi inte kan åka hem. Så om ni inte hittar era barn så vet ni varför... ;-)

Nu ska vi snart cykla iväg och bada, det ska bli riktigt skönt för det har varit jättevarmt hela dagen. Ha det bra tills vi ses på lödrag!
Kram från patrull Vind
(Emma W, Lisa N, Saga, Eyolf, Fredrik och Rebecca)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag lyckades hitta både syster, kusin och syssling på bilden!

Och förstår ni, nu saknar jag min syster ganska mycket!

Efter egen erfarenhet säger jag bara; ta vara på den allra sista tiden nu! Lukta lite extra på rosorna och jasminen, dra in lukten av sadelgjordsdoft i kapellet, sjung psalmerna lite extra högt ;) Jag förstår verkligen att ni kommer sakna det, det gör jag jättemycket efter tre år...

Men ha det bra och njut för nu ses vi snart!

Take care! /Hanna (syster till Lisa N) <3

2008-07-10 @ 22:50:25
Postat av: Maria

Vilken härlig bild, det syns verkligen att ni har kul tillsammans! Vi ser fram emot trappspelet med stänning. Njut nu av de sista dagarna! Hemfärden närmar sig med stormsteg....



/Maria

2008-07-11 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0